Ghid Avansat de Optimizare SEO A Site-ului

Ghid Avansat de Optimizare SEO A Site-ului

Ghid Optimizare SEO a site-ului tau web – afla cum iti poti clasa site-ul in primele rezultate de cautare Google pentru  a atrage noi clienti pe site care sa cumpere.

(CAPITOLELE 1 SI 2 )

CAPITOLUL 1-TIPURI DE FACTORI CE ADUC SUCCES IN CADRUL MOTOARELOR DE CAUTARE
OPTIMIZARE SITE SEO ON PAGE
OPTIMIZARE SEO SITE OFF PAGE
VIOLARI DE COD

Vezi in video-ul de mai jos cum poti dezvolta o strategie de optimizare SEO On Page:

Afla mai multe despre ce inseamna SEO si care sunt beneficiile optimizarii site-ului tau citind articolul de mai jos:

CE INSEAMNA OPTIMIZAREA SEO!

FACTORII SEO LUCREAZA IN COMBINATII

Daca vrei sa iti clasezi site-ul cat mai bine in rezultatele de cautare Google trebuie sa ti cont de urmatorii factori de clasare a site-ului:

1. Varsta domeniului – Google utilizeaza varsta domeniului pentru a clasa site-ul in rezultatele sale de cautare.Cu cat ai un domeniu mai vechi cu atat mai bine.

2. Autoritatea domeniului -Google foloseste autoritatea domeniului pentru a clasa site-ul in rezultatele de cautare.

3. Cuvantul cheie in numele domeniului -daca ai cuvantul cheie in numele domeniuli vei da un semnal puternic Google-ului.

4. Istoria domeniului – este important ca domeniul tau sa nu fi suferit de penalizari.

5. Cuvantul cheie in titlu – daca ai un cuvant cheie in titlu mai ales la inceput este foarte bine.

6. Cuvantul cheie in url – adauga cuvantul cheie dupa care optimizezi pagina in url

7. Cuvantul cheie la inceputul continutului – adauga cuvantul cheie la inceputul continutului. De preferat in primele 100 de cuvinte

8. Cuvantul cheie in meta descrieri – adauga cuvantul cheie la inceputul meta descrierii

9. Keyword stuffing – nu adauga prea des cuvantul cheie in continut

10. Lungimea continutului -Cu cat ai un continut mai bogat in text cu atat mai bine. Cel mai bine este sa ai minim 700 de cuvinte per pagina.

11. Viteza de incarcare – trebuie ca site-ul tau web sa se deschida rapid

12. Continut duplicat- este recomandat ca fiecare pagina de pe site sa aiba continut unic si original

13. Meta descrieri duplicate – fiecare pagina trebuie trebuie sa aiba meta descriere unica

14. Alt tag in imagini -fiecare imagine trebuie sa aiba alt tag unic

15. Update-uri – Google apreciaza sa ai continut fresh. Deci este bine sa iti updatezi continutul cat mai des.

16. Outbound Links -Google apreciaza link-uri externe catre site-uri cu autoritate

17. Internal links – link-urile interne te vor ajuta sa dezvolti autoritatea in ochii Google

18. Multimedia – Google apreciaza site-urile care au imagini, video si infographics de calitate

19. XML Sitemap – fiecare site trebuie sa aiba un xml sitemap care sa fie trimis catre Google

20. Mobile friendly – Este crucial ca in ziua de azi site-ul tau sa fie mobile friendly
Niciun factor SEO nu iti poate garanta locuri in lista motoarelor de cautare, nici titlurile grozave in HTML daca site-ul tau are un continut de proasta calitate. Nici duzinile de linkuri catre site-ul tau nu vor da randament. Prezenta mai multor factori pozitivi va pot aduce succes.

FACTORII DE SUCCES ON-THE-PAGE
Acestea sunt metode SEO pe care le poti aplica direct pe site , ca si creator. Ce fel de continut publici? Ai inserat tagurile HTML necesare pentru a fi relevant continutul tau pentru motoarele de cautare? Cum se comporta arhitectura site-uloui tau in raport cu motoarele de cautare?

FACTORII DE SUCCES SEO OFF  PAGE

Optimizarea Off Page a site-ului este compusa din mai multi factori. Acesti factori nu sunt sub control direct al celui ce publica , dar motoarele de cautare ii utilizeaza pentru ca nu se pot baza doar pe semnalele directe ,controlate de cei ce publica in retea.De exemplu, sunt multi care nu au continutul destul de relevant pentru ceea ce prezinta ca ar avea, si atunci motoarele de cautare ii scad in clasamentele lor.

VIOLAREA SEO SI PENALITATILE AFERENTE
Motoarele de cautare prefera sa practice tehnicile SEO pentru a imbunatati calitatea rezultatelor pe care le ofera la cautare; de asemena , te ajuta prin ghiduri , posturi pe blog sau materiale video sa intelegi si sa aplici SEO , pentru tine.

Cu toate acestea , exista tehnici numite „palaria neagra „ ( black hat) sau spam, care atrag dupa sine penalitati sau inlaturarea completa a site-ului tau din motoarele de cautare, tehnici care incearca sa insele motoarele de cautare in ceea ce priveste calitatea site-ului tau. Ghici ce? Nu tin mult aceste metode

CAT DE MULT CONTEAZA FACTORII DE CARE V-AM SPUS MAI SUS PENTRU MOTOARELE DE CAUTARE?
Toti factoii pe care ii prezentam sunt incadrati pe o scala de la 1 la 3, fapt relevat de tabelul nostru periodic prin culoare, dar si printr-un numar in conltul de dreapta, sus. Factorii clasati pe scala la 3 sunt cei mai importanti .

Asta nu inseamna ca factorii de tipul 1 sau 2 nu sunt importanti , pur si simplu scala este adaptata de noi la o ordine relativa , dar toti factorii SEO sunt importanti si este necesar sa fie utilizati impreuna pentru a imbunatati calitatea site-ului tau si accesibilitatea lui pe motoarelel de cautare. De asemenea , violarile SEO sunt si ele numerotate pe o scala asemanatoare, dar negativa.
Numarul implicit al unui factor SEO se bazeaza pe cunostiintele noastre de SEO, experienta si cateva observatii proprii, nu ne asteptam sa fie perfect, dar suntem siguri ca ghidul de fata este cu adevarat util.

optimizare site web timisoara

PARTI LIPSA DIN SEO?
Unii utilizatori mai experimentati ar putea observa lipsa unoi factori SEO , cum ar fi ALT text sau ingrosarea cuvintelor .
De ce?
Sincer , nu le consideram importante, relativ vorbind. Nu incercam sa categorizam fiecare semnal saub subsemnal ( 10.000 ca numar dupa Google ).In schimb, rolul tabelului nostru periodic este ii ajute pe cei interesati sa vada imaginea in ansamblu formata de tehnicile SEO si probabil sa le indice intr-un mod simplist celor mai avansati cum sa poate apasa un buton invizibil de resetare atunci cand se pierd in lumea SEO.
Incercam sa evidentiem lucrurile majore , fara a pierde detaliile imporatante din vedere, fara a irosi timp cu lucruri mult prea m inore pentru a avea un impact semnificativ. Speram sa stii totusi ca paginile ar trebui sa contina titluri descriptive , ca tag=urile de inceput pot ajuta etc.

Nu in ultimul rand, promovarea propriului continut pe paginile de socializare ajuta .

TOTUSI, DATE SPECIFICE DESPRE FACTORII SEO DE SUCCES?
Stim ca unii dintre voi vor date concrete ; in acest caz, puteti cauta Moz Search Engine Ranking Factors, unde o data la 2 ani utilizatori avansati de SEO sunt pusi impreuna pentru a stabili nivelul acestor factori.
In acelasi timp, mentionam ca nu otit factorii din tabel si algoritmici, cum ar fi CR ( cautarea resurselor ) , care este un factor foarte important si de la sine inteles: cercetarea aprofundata genereaza continut relevant si folositor , ceea ce cauta vizitatorii paginilor tale virtuale !

 

CAPITOLUL 2 –CONTINUTUL SI FACTORII DE SUCCES IN CADRUL MOTOARELOR DE CAUTARE

Continutul este prioritar , as cum am mai spus si vom mai spune .Tocmai de aceea, tabelul nostru periodic incepe cu un element referitor la calitatea continutului., baza tututror eforturilor tale in ceea ce priveste SEO.

CQ- CALITATEA CONTINUTULUI

Mai mult decat orice, continut de calitate? Daca vinzi ceva, mergi mai departe de o simpla brosura cu aceleasi informatii care pot fi gasite pe alte 100 de pagini web?
Le oferi oamenilor macar un motiv ca ei sa petreaca si doar cateva secunde in plus pe pagina ta ? Oferi vizitatorilor tai online ceva ce nu pot gasi altundeva, ceva altfel , ceva de calitate?
Acestea sunt doar cateva intrebari pe care trebuie sa ti le pui atunci cand creezi continut nou pentru pagina ta.

CR-CAUTAREA INFORMATIILOR/ CAUTAREA CUVINTELOR CHEIE

Probabil dupa importanta calitatii informatiilor pe care le imparti , cel mai important lucru la care trebuie sa fii atent este cautarea cuvintelor cheie. Exista o varietate de ustensile virtuale care va vor ajuta sa gasiti cuvintele cheie pe care le-ar cauta posibili vizitatori pentru a ajunge la site-ul vostru.
VREI sa incluzi acele cuvinte descoperite in paginile tale virtuale, pentru ca ele iti aduc vizitatorii. Este important sa folositi termeni adecvati , indiferent ca e vorba de limbaj de specialitate sau jargon.

 

optimizare site on page

CW-FOLOSIREA CUVINTELOR CHEIE
Cand ajungi in acest punct, trebuia sa iti fi facut deja o lista de cuvinte cheie pentru site-ul tau. Cat de des trebuie sa le folosesti pentru a avea sanse relevante spre succes? Foloseste un cuvant bine plasat in context si cat de des poti , dar ai grija sa nu cazi in repetari inutile si penibile.

CF- NOUTATEA INFORMATIEI

Motoarele de cautare iti iubesc continutul. Asta reprezinta „noutatea informatie”
(content freshness).
Nui poti publica in fiecare zi , gandindu-te ca asta le va face mai in pas cu lumea cotidiana, deci mai noi, crescand in lista motoarelor de cautare. Nu poti , pe de alta parte, nici sa iti schimbi mereu paginile, tot in sensul enuntat mai sus.
In orice caz, Google dispune de o ustensila numita „Query Deserved Freshness -QDF”; daca o anumita cautare devine foarte accesata , Google se foloseste de aceasta ustensila pentru a cauta paginile pe acel subiect , apoi pentru a le aseza intr-o ordine relativa, intr=o maniera de „brainstorming”. In cazul in care prezentati relevanta cantinutul vostru poate ajunge azi ca fiind primul rezultat pe care il returneaza, dar maine sau poimaine se va aplica acelasi sistem si paginile tale pot fi cateva randuri sub primul rezultate generat. Deci nu e ca si cum tine de voi complet aceasta rotatie. Din nou, trebuie sa aveti un continut foarte bun.

CV- CAUTAREA VERTICALILOR

Un alt factor care iti aduce succes in reteaua virtuala este cautarea verticala.
Diferenta dintre cautarea verticala si cea orizontala? Sa luam motorul de cautare Google ca exemplu. Reteaua proprie aduna informatii din reteaua world wide, cautatnd o varietate de subiecte. Aceasta este cautarea orizontala . Cautarea verticala este ce a pe un anumit topic, iar google incearca sa ofere informatii relevante cat mai apropiate geografic de vizitator; numita si cautare locala.
Pentru a-ti asigura succesul, ai putea sa scrii lucruri relevante pentru mediul tau inconjurator. Sunt sigur ca Google va aprecia

CA-RASPUNSURI DIRECTE

Motoarele de cautare incearca sa is indexeze raspunsuri directe la tot felul de intrbari, astfel incat orice sa poata afla raspunsul la intrebari de genul „Cati ani are Obama?” dar printr-un click, fara a mai intra pe pagini.
Este pusa sub semnul intrebarii aceasta metoda, deoarece intervine in detrimentul publicistului virtual ca vizitatorul sa gaseasca raspunsul fara a-i mai accesa lui pagina , direct de la motorul sa cautare. Pe de alta parte , o asemenea colaborare intre un publicist virtual si un motor de cautare ii aduce acestuia din urma mai multa incredere si aprecieze, ca sa zicem asa , din partea mototrului de cautare si poate duce la cresteri de audienta in alte sectoare.
Nu in ultimul rand, exista dovezi ca raspunsurile directe aduc trafic pe site-uri.

Ghid Avansat de Optimizare SEO A Site-ului

(CAPITOLELE 3 SI 4 )

CAPITOLUL 3-ARHITECTURA SITE-ULUI SI FACTORII DE SUCCES PENTRU MOTOARELE DE CAUTARE

Urmatoru;l grup major ON-THE-PAGE din tabelul nostru periodic este arhitectura site-ului. Structura adecvata pentru site-ul tau poate ajuta tehnicile SEO sau le poate diminua efectul.

AC-ACCESIBILITATEA SITE-ULUI ( site crawlability

Motoarele de cautare iti indexeaza site-ul la arhivele proprii, pagina cu pagina . Atunci cand un vizitator cauta un subiect pe retea , motorul de cautare parcurge arhivele si genereaza ca rezultat paginile pe care le considera cele mai relevante. Ca sa poti fii cautat, trebuie sa fii indexat. Ca sa fii indexat, trebuie sa poti fi gasit si accesat de catre motor .
Pot aparea probleme la gasirea si accesarea site0ului, de exemplu de script , cum ar fi in Java Script sau Flash care sa ascunda linkuri sau chiar cuvinte din pagini de motorul de cautare. Fiecare site are o rata zilnica de indexare pe zi , depinzand in nivelul de incredere si relevanta continutul in cadrul motorului de cautare. Va puteti imbunatati rata de indexare a paginilor prin harte de site ( sitemaps) , si XML si HTML, utilizarea de robots/txt si structuri interne de link-uri , de exemplu

AD- DUPLICARE( CANONICALIZATION)

Cateodata arhivele motoarelor de cautare se incurca. In procesul de cautare pentru a genera rezultate , gaseste prea multe pagini asemanatoare si nu stie ce sa returneze prima data.Ceea ce nu e bine.

Este si mai rau actunci cand oamenii conecteaza mai multe versiuni ale aceleasi pagini. Aceste pagini
Prezinta o calitate mai joasa decat cea cautata de motor . De aceea canonizarea ( canonicalization) este un procedeu important.
Vrei ca o singura varianta a paginii sa fie disponibila pentru motoarele de cautare. Sunt mai multe metode princ are o pagina poate fi duplicata. Un site poate avea versiuni www sau non-www ale site-ului in loc sa le redirectioneze de la una la alta. Un site e- commerce poate aproba motoare,e sa indexeze paginile paginate. Dar nimeni nu cauta „pagina 9 rochie rosie”. Sau parametri de filtrare pot fi indexati la un URL , facandu-l sa para o alta pagina pentru motoarele de cautare .
Pentru cate metode de a crea un URL care nu este bun, cate sunt de a face lucrurile bine. Implementarea corecta a redirectionarilor 301 , utilizarea de taguri rel-canonical , menajarea parametrilor URL si strategiile bune de paginare pot asigura o indexare fara problemele descrise mai sus.

AM-ACCESARE DE PE MOBIL ( MOBILE FRIENDLINESS)
Mai multe cautari Google se fac de pe telefon decat de pe desktop. Luand acest fapt in considerare, Google promoveaza in primul rand site-urile care au actualizari pentru dispozitivele mobile, urcandu-le in randurile listelor lui. La fel si Bing.
Deci customizeaza=ti site-ul pentru a-ti creste vizitatorii virtuali. Daca ai o aplicatie, ia in considerare sa indexezi ambele variante.

AS-VITEZA SITE-ULUI
Google promoveaza viteza in retea , asa ca ofer putin mai mult credit site-urilor care sunt mai rapide, in detrimentul celor putin mai incete.
Desigur ca acesta nu e unul din cele mai importante aspecte SEO aplicabile site-ului tau pentru a creste rata avizitatorilor, dar , din nou, tehnicile SEO trebuie privite ca un mare ansamblu , cu fiecare parte integrata legata de celelalte, conlucrand cu celelalte.
Viteza de trafic mai mare poate imbunatatii si alte arii . Cum am mai zis, foarte multe accesari se fac pe internet , si dupa cum bine stim, cu totii am inceput sa traim mai rapid , sa vrem ca lucrurile sa se miste mai repede.
Creste viteza site-ului tau ! Motoarele de cautare si vizitatorii aprecia asta .<3

AU-SUNT URL-URILE TALE DESCRIPTIVE ?

Da, daca URL-ul tau contine cuvintele cheie cautate , asta iti poate aduce mai multe accesari . Acet fapt nu este unul major, dar, din nou, imaginea de ansamblu SEO este formata din detalii.
AH-HTTPS/SITE SECURIZAT. Optimizarea meta descrierilor ajuta la cresterea numarului de oameni care intra pe site!

Google ar prefera ca intreaga retea sa fie securizata, pentru ca vizitatorii sa fie indrumati spre locuri mai sigure. Pentru aceasta , promoveaza site-urile care folosesc HTTPS.Este un aspect care iti mai adauga putina incredere de la motoarele de cautare si te ajuta sa urci in listele lor; nu foarte mult, e adevarat, dar credem ca si tu preferi sa ai un site sigur,nu?

CAPITOLUL 4- CODURI HTML SI FACTORII DE SUCCES IN CADRUL MOTOARELOR DE CAUTARE

HTML este codul de baza pentru crearea paginilor web. Motoarele de cautare intercepteaza mai usor semnalul anumitor semnale specifice HTML. Dedesubt am selectat cele mai importante taguri HTML pentru succes SEO.
HT- TAGUL HTML PENTRU TITLU
Imagineaza-ti ca ai scris 100 de carti diferite dar le-ai dat la toate acelasi nume. Cum ar putea cineva sa le distinga dupa nume ?
Acum imagineaza-ti ca ai scris 100 de carti si le-ai numit diferit pe fiecare , dar titlurile constau intr-un cuvant sau doua. Din nou, nu prea putem spune despre ce este vorba, nu ?
Optimizarea titlurilor a fost si ramane intotdeauna cel mai important semnal HTML pentru ca motoarele de cautare sa inteleaga despre ce este pagina. Titlurile cu adevarat nereusite sau complet non –descriptive nu sunt privite ca semn de bun augur, pe langa ca Google isi rezerva dreptul de a schimba titlurile care par a fi sub orice critica.
Asa ca incepe sa te gandesti la paginile pe care le-ai mai parcurs pana acum , la titlurile lor, la relevanta raportului dintre ele si creeaza-l pe cel potrivit pentru pagina ta.

OPTIMIZAREA META DESCRIERILOR
Unul din cele mai vechi elemente HTML, tagul descriptiv meta , iti ofera posibilitatea de a sugestiona cum ai vrea sa fie descrise paginile tale in cadrul motorului de cautare. Daca in cadrul unei pagini titlul HTML este echivalent cu titlul cartii, tagul meta este deschierea sumativa si incitanta de pe spatele cartii.
Unii utilizatori SEO considera ca tagul meta nu te poate ajuta in ceea ce priveste ridicarea ta in clasamentele motoarelor de cautare, ci este un tag cu utilitate estetica .
Tehnic, este o afirmatie corecta. Dar noi prezentam factorii de succes , nu cei pentru urcat in clasamente, deci vom continua.
O descriere meta ce contine cuvintele cheie ingrosate ar putea atrage atentia vizitatorilor virtuali.O descriere meta bine facuta te poate ajuta sa iti vinzi produsul sau pagina acelui utilizator. Ambele variante iti aduc niste click-uri in plus. De aceea am cosiderat factorul meta unui de succes.
Tine minte insa, un tag meta nu te si asigura ca descrierea ta chiar o sa fie utilizata. Motoarele de cautare pot schimba mai mult sau mai putin aceasta descriere in functie de relevanta descrierii pentru paginile implicite. Dar este usor de facut si te ajuta in diverse situatii, asa ca nu ezita sa te folosesti si de tagul meta in drumul tau spre succes.

HS-DATE STRUCTURATE
Dar daca ai vrea sa le explicic motoarelor de cautare la ce se refera paginile tale pe „limba lor”? In spatele scenelor, site-urile folosesc un cod special pentru a usura intelegerea motoarelor de cautare.
Rezultatul datelor structurate se traduce uneori se traduc in „rich snippet”(fragmente bogate) , o lista de semnale cu extra clopotei si face totul mult mai atractiv si util pebtru utilizatori. Cea mai comuna forma de asemenea fragmente este cea a unui review sau a unei clasari , urmate de bine cunoscutele stelute aurii.
Cu toate ca datele structurate nu sunt unul din factorii care duce direct la ridicarea site-ului in listele motoarelor de cautare , este cu siguranta un factor de succes. Elementul debuteaza in tabelul nostru precedent, dar a devenit tot mai cunoscut pentru motoarele de cautare si pentru webmasteri . Motoarele de cauatere imbratiseaza acest concept,deci de ce nu ai face-o si tu pentru succes? Este prezent sub mai multe forme de cand Google foloseste Knowledge Graph si Bing Snapshot-ul.
HS-TAGURILE DE ANTET
Vezi titlurile scrise cu majuscule pe pagina? In spatele scenelor, tagul HTML H1 realizeaza aceste litere .
Tagurile de antet au rolul de a evidentia categoriile si suncategoriile unei pagini web. Motoarele de cautare folosesc acest procedeu de cand exista conceptul de pagina web. Daca ai cuvinte cheie in aceste antete , ei bine, asta iti creste , din nou, rata succesului.

ce-inseamna-seo

Desigur, asta a dus si la anumite excese din partea publicistilor virtuali. Nu este de folos sa pui paragrafe intregi intr-o asemenea structura. Utilitatea lor este ca ofere o structura logica pagina, mult mai usor de citit de catre motoarelel de cautare si mult mai convenabila pentru utilizatori. Daca vreti sa scrieti prima linie, sugerez tagul H1. Pentru subcategorii ale domeniului de discutie, H2. Foloseste-te de aceste taguri intr-un mod logic si simplist.

GHID SEO OPTIMIZARE SITE – STAR MARKETING
(CAPITOLELE 5 SI 6 )

CAPITOLUL 5- CONSTRUIREA LINK-URILOR SI LISTAREA IN MOTOARELE DE CAUTARE

marketing online timisoara

Linkurile sunt principalii factori OFF-THE-PAGE folositi
Motoarele de cautare. Google nu a fost primul motor de cautare care sa fi numit link-urile „voturi”, dar a fost primul care sa se bazeze atat de mult pe analiza link-urilor pentru a introduce mai multa relevanta in retea( Link Graph).
In ciuda importantei altor semnale, link-urile raman cele mai relevante semnale externe pentru numerotarea si listarea paginilor.Dar, dupa cum veti vedea, unele link-uri sunt mai valoroase decat altele.

LQ-CALITATEA LINK-ULUI
Daca ai fi bolnav , probabil ca ai prefera sa asculti sfatul a 5 doctori in loc de sfaturile cumulate a 50 de oameni alesi la intamplare. Chiar daca primesti mai putine pareri, calitatea parerilor celor 5 doctori este superioara calitatii celor 50 de oameni aleatorii.
Pe cam acelasi principiu functioneaza si motoarele de cautare .Numara toate link-urile care duc la site-uri web (inafara de cele blocate) , dar nu toate au aceeasi influenta. Evident ca link-urile de calitate buna vor fi cele pe care le va genera la cautare rpimele.
Ce este un link de calitate insa?
Este genul acela de experienta „vei sti cand vei vedea” .Dar un link de pe un site respectabil poate fi mai prost calitativ decat unul pe care il gasesti intr-un comentariu pe un blog. De asemenea , link-urile de pe site-uri apropiate cu al tau ca subiect vor fi considerate mai ca relevante.

seo-timisoara-star-marketing

LT-TEXTUL LINK-ULUI
Amazon are milioane de link-uri care te redirectioneaza.Cu toate acestea , motoarele de cautare nu listeaza pentru „barci”. Listeaza pentru „carti”.De ce? Pentru ca link-urile contin cuvantul „carte” sau fac referire la carti, deorece Amazon vinde carti.
Cuvintele din link –textul sau ancora link-ului sunt vizualizate de motoarele de cautare , luate drept metoda in care un site descrie un altul.

De obicei, nu poti controla cuvintele pe care la folosesc altii , deci ai grija ca macar link-urile tale sa fie decente si bine contruite.

LN-NUMARUL DE LINK-URI

Unele site-uri folosesc foarte multe link-uri pentru a atinge succesul. In trecut aceasta tehnica este una utila, dar azi a devenit oarecum inutila pentru ca motoarele de cautare invata sa filtreze link-urile in functie de calitatea lor.
Motoarele de cautare incurajeaza anumite caoncepte , de genul linkbaiting, badges si widgets, dar asta nu inseamna ca trebuie sa dai spam pe toate blogurile posibile cu link-urile tale.

CAPITOLUL 6- INCREDERE , AUTORITATE, IDENTITATE SI MOTOARELE DE CAUTARE

Daca motoarele de cautare pot decide daca un account sau un link reprezinta validitate in retea, pot sa decida aceleasi lucruri despre un site? Absolut. Multi utilizatori SEO considera ca increderea acordata site-ului de catre un motor de cautare este cruciala.

TA- AUTORITATE

Este site-ul tau o autoritate? Este recunoscut ca lider in subiectul pe care il abordeaza? Acesta e punctul unde trebuie sa ajungi.

Nimeni nu stie exact cum calculeaza motoarele de cautare autoritatea unui site, desi probabil ca sunt mai multe semnale pe care acesta le emite. Tipul de linkuri pe care site-ul tau le primeste ( sunt de calitate? ) sau referinte sociale ( de ce conturi in regula? ) si engagement metrics ( click-uri lungi) pot juca toate un rol crucial in autoritatea pe care o detine site-ul tau. Desigur parerile proaste pot afecta aceasta autoritate.

Pentru a arata criteriile dupa care motoarele de cautare cat mai eficient, puteti ca va ganditi pur si simplu la intrebarile pe care Google le sugereaza pentru cei ce publica online , pentru ca paginile lor sa fie imune la update-urile Panda.

TE- ANGAJAMENTUL

Un site de calitate este de interactiv cu utilizatorii. Motoarele de cautare masoara si interactiunea cu utilizatorii in mai multe feluri.

De exemplu , cat de mult stau utiliozatorii pe pagina ta? Au stat pe pagina si au navigat in meniu si apoi s-au intors la rezultatele initiale pentru a cauta altceva?

Aceasta perioada in care utilizatorii stau pe paginile voastre poate fi si este masurat de motoarele de cautare pentru a vedea cat sunteti de calitativ in informatiile pe care le oferiti in retea.

Comentariile pe retele de socializare , share-urile si aprecierile reprezinta o alta metoda prin care calitatea angajamentului poate fi masurata.

TH-ISTORIE

Avand in vedere ca motoarele de cautare viziteaza site-ul tau constant, ele isi dau seama cum te comporti peste timp.

Scrii despre subiecte pe care nu le prea abordezi si motoarele de cautare isi vor da seama , iar asta le va trage un semnal de alarma.

Oricum , site-urile vor continua mereu sa se dezvolte ,astfel ca schimarile nu sunt izolate. Se vor lua in considerare si alti factori.

Aparent un site care a primit mai multe penalitati in istoria lui poate sa fie fortat sa ramana fara drept de parol pe acelasi lo in lista, evident inferior celui initial. Am considerat acesta un factor prioritar pentru ca aparent Google nu uita proiectele de genul Penguin.

La final, un istoric bine vazut te poate ajuta mult. Un site mai vechi are deja un loc stabilit mai sus de catre motoare, in timp ce un site nou va necesita rabdare si timp pentru a castiga increderea motoarelor.

TI-IDENTITATE

Motoarele de cautare au explorat in timp mai multe modalitati de a verifica paginile web , dar si pe autorii acestora.Cel mai dramatic eveniment de acest gen a fost Google Authorship, la care Google a renuntat in 2014,dar motoarele de cautare inca incearca sa se foloseasca Author Rank sub anumite forme.

Identitatea si autoritatea sistemului continua sa se dezvolte ; in momentul de fata , semnale privind identitatea sunt tratate de Klout pentru Bing , verificand site-urile cu Bing Webmaster Tools si Google Search Console , legand site-ul tau si de Google +.

CAPITOLUL 7- PERSONALIZAREA SI POZITIA IN CADRUL MOTOARELOR DE CAUTARE

Acum cativa ani, toata lumea primea acelasi rezultat la o cautare, de exemplu. Azi , rezultatele cautarilor sunt personalizate pentru fiecare utilizator.

Evident, sunt multe elemente comune. Majoritatea vedem cam aceleasi rezultate ,dar….

PC-TARA

Unul din cei mai relevanti factori de personalizare este tara de provenienta. Daca cineva din America va cauta “football” de exemplu, va primi rezultate referitoare la fotbalul American; daca cineva din UK va cauta acelas lucru , va primi rezultate referitoare la fotbalul european.

Daca site-ul tau nu este relevant doar pentru o zona anume, trebuie sa lucrezi pe partea de SEO International pentru a-ti ridica paginile mai in top.

PI-LOCALITATEA

Personalizarea motoarelor de cautare nu se opreste doar la nivel de tara , ci merge pana la imediata aproapiere a utilizatorului , atat cat ii permit parametri cautarii.

Din nou, daca afacerea ta este una locala , ai grija sa fie relevanta pentru “mediul inconjurator ”.

PH- ISTORIA PERSONALA

Motoarele de cautare iau in considerare la personalizarea cautarilor siteu-rile pe care cineva le-a apreciat pe platformele de socializare sau pe cele cautate mai des.
Din pacate, la acest nivel , nu ai cum sa devii mai relevant pentru cautari. Poti ,in schimb , sa te asiguri ca brandul promovat de tine pe retea este relevant in genral , iar asta acopera arii pe care le-am discutat si inainte. In timp, utilizatorul ar putea sa adauge paginile tale la istoricul lui frecvent de cautare.

PS-CONEXIUNI SOCIALE

De multe ori se intampla ca un utilizator sa ajunga la anumite pagini datorita unui prieten care a apreiaz , de exemplu , paginile respective pe pltformele de socializare.

Mai mult decat atat, Bing si Google fac legatura intre platformele sociale si rezultatele cautarilor. De exemplu , Google + este un loc unde aprecierile prietenilor tai pot creste in topul rezultatelor cautarilor unui utilizator.

CAPITOLUL 8- MEDIILE SOCIALE SI REZULTATELE MOTOARELOR DE CAUTARE

Utilizarea link-urilor ca un factor Off-The-Page a fost un pas inainte pentru motoarele de cautare. In timp insa, link-urile si-au pierdut din importanta din mai multe motive . De exemplu, unele site-uri blocheaza link-urile pentru a opri spam-ul.
Intrati pe mediile sociale. Dacal link-ul e o metoda de a creste in listele motoarelor de cautare, mediile sociale reprezinte metode prin care sunt incurate si mai mult site-urile. Modul in care utilizatorii iti percep paginile pe mediile de socializare afecteaza modul in care site-ul tau este privit de catre motoare.

SR-REPUTATIA SOCIALA

Asa cum motoarele de cautare nu percep link-urile ca fiind la fel, nu privesc la fel nici conturile de pe mediile de socializare.
Cum oricine isi poate crea un cont fals si poate imprastia orice insa, motoarele de cautare nu le pot filtra foarte intens pentru ca e inutil. Va sfatuim sa va promovazti paginile de pe conturi sigure , interactionati cu utilizatorii si asta va fi doar in beneficiul vostru.

SS-IMPRASTIEREA INFORMATIEI IN MEDIILE DE SOCIALIZARE

Evident, o data ce te promovezi intens pe platformele de socializare , vei avea tot mai multi vizitatori pe pagini. Un aspect care devine tot mai important , sa ai pagina de Twitter, Facebooksi Google + pe care sa te promovezi reprezinta unul din factorii spre succes .

CAPITOLUL 9- VIOLARI SI PENALITATI IN CAZUL SPAM-ULUI IN CADRUL MOTOARELOR DE CAUTARE

Pana acum am discutat numai aspectele pozitive ale Tabelului nostru periodic .Dar exista si anumite elemente pe care e de preferat sa le evitati.
Nu te panica totusi , e ceva de parcurs pana sa ajungi sa fi penalizat de motoarele de cautare pentru spam .

VT-CONTINUT SUPERFICIAL

Ca raspuns la plangerile utilizatorilor referitoare la continutul de proasta calitate , Google se foloseste din 2011 de Panda, care se ocupa de ceea ce are continut superficial.
Paginile in cauza sunt tratae ca si cum ar fi un spam , pentru ca aici nu se mai pune problema daca este sau nu continut relevant, ci daca pur si simplu , in putinatatea lui, continutul este util.

VC-ASCUNDEREA

Hai sa vorbim despre chestii mai sofisticate , cum ar cazul urmator: cum ar fi daca versiunea pe care o vede motorul de cautare difera de versiunea pe care o vad utilizatorii?

SE numeste ascundere ( cloaking) si e unul din cele mai de rau augur lucruri pe care le poti face. Gandeste-te ca Google s-a interzis singur pentru cloaking.
Daca unii dau spam la motoarele de cautare, cloaking-ul e exact procesul opus si este strict pedepsit de catre motoare.

VS-EXCESUL DE CUVINTE CHEIE

Una din cele mai vechi metode de spam, desi inca se foloseste. Google incurajeaza cuvintele cheie, dar daca sunt repetate de vreo… 100 de ori?
Nu, nu e bine, si atrage penalitati dupa sine. Ramai la un numar decent de cuvinte cheie relevante si asta te va ajuta mai mult decat o penalitate pentru spam, micule Seo.

VH-TEXTUL ASCUNS
Spam-ul are mai multe fatate. Sa luam de exemplu urmatoarea strategie: dupa ce ti-ai facut lista de cuvinte cheie, te hotarasti sa ascunzi o parte din text, facandu-l alb , de exemplu, astfel incat sa se confunde cu background-ul. Practic, e tot spam , pentru ca pui mai multe cuvinte cheie decat ar fi relevant si pentru ca nu toate sunt relevante la randul lor.
Motoarele de cautare trebuie sa vada tot ceea ce vede si utilizatorul. In caz contrar… Esti penalizat.

VD-PIRATERIA ( DMCA TAKEDOWN)

Pirateria in retea este interzisa prin lege. Sub presiunea RIAA ( Recording Association of America) , a Hollywood si a guvernului, Google a inceput sa penalizaza site-urile care piratau diverse.

Nu foarte multe site-uri au probleme cu DMCA ( Digital Millenium Copyright Act ) , dar in cazul in care vei avea, iti vor aparea notificaridespre acest fapt pe contul Google Search Console.

VA-ANUNTURILE IN EXCES

Ti s-a intamplat sa ajungi pe un site pe care nu puteai citi continutul din cauza multitudinii de anunturi ? Este cam neplacut.
Aparent , exista un algoritm dupa care trebuie organizata. Pentru cei ce nu respecta algoritmul, Google a inventat Top Heavy, penalitatea aplicata in cazul site-urilor care se folosesc de o duzina de reclame inainte de a arata continutul.

VP-LINK-URI PLATITE

Vorbind de Google , stiati ca Google Japan a fost interzisa dupa ce au cumparat link-uri pentru 11 luni? 7

Dezbaterea pe tema aceasta a acumpararii si vinderii link-urilor in spatiul Google se tine de ani buni. Ideea de baza este insa , pentru tine , aceeasi : pentru a-ti creste popularitatea in mediul google, trebuie sa-I urmezi regulile.DEci nu, nu f ci asta.
Cat despre Bing, nu considera practica demna de penalizare, dar nici nu o incurajeaza.

VI-SPAM VIA LINK

Nu dispera , micule SEO , in drumul tau spre succes. Actele disperate aduc penalitati, cum ar fi spam-ul pe diferite platforme de blogging cu link-uri modificate ( de exemplu “ posete louis vuitton “, cand tu ai o pagina despre un cabinet medical). SEO nu incurajeaza aceasta practica , care, pe langa ca iti poate aduce o bine-meritata penalitate, nici nu iti creste rata de succes simtitor. Atat Bing ,cat si Google penalizeaza practica de spam.

Update – Tehnici Avansate de Optimizare SEO

Esti pregatit sa iti dublezi traficul de pe site? De indata ce vei aplica aceste tehnici de mai sus si cele prezentate mai jos – tehnici avansate de SEO – iti garantezi ca vei atrage de aproape 2 ori mai multi vizitatori pe site.

Iata 10 tehnici avansate de SEO pe care le poti implemente deindata pentru a creste numarul de vizitatori de pe site:

1. Dezvolta un audit de SEO

Daca aloci cateva ore analizei traficului tau, vei vedea de ce nu atragi destui vizitatori pe site. In general un audit de SEO inseamna examinarea pas cu pas a site-ului tau pentru a vedea ce merge si ce nu merge in termeni de optimizare SEO.

La Star Marketing folosim cele mai bune tool-uri pentru a analiza site-urile clientiilor nostri si a vedea problemele ascunse care dauneaza. Iti recomandam sa utilizezi fie Quicksprout, SEMRush sau alte tool-uri performante pentru a determina care sunt problemele site-ului tau.

Cele mai des intalnite probleme sunt cele de Headings, Alt-tag, crawling.

2. Research din punctul de vedere al userului

Intreaba userii de pe site-ul tau fie pe social media fie prin email sau online surveys ce ar schimba la site-ul tau. Astfel vei lua date reale chiar de vizitatorii de pe site-ul tau si vei stii ca i-a atras pe site si ce i-a facut sa paraseasca site-ul tau.

3. Dezvolta pagini web mai bune

O pagina de aterizare buna are scopul de a genera leaduri/vanzari. Cu cat pagina ta de aterizare este mai buna cu atat va convertii mai mult. Deci scopul tau este sa imbunatatesti performanta landing page-ului tau. Afla de unde vin vizitatorii pe landing page, ce fac pe landing page inainte sa converteasca, de ce nu convertesc.

4. Mobile friendly si responsive

Iti poti creste foarte mult traficul de pe site daca ai un site mobile friendly si responsive. Din ce in ce mai multa luma intra pe internet de pe device-uri mobile. Pe langa experienta placuta de utilizare pe site a userilor trebuie sa stii ca Google penalizeaza site-urile care nu sunt mobile friendly.

5. Profita de puterea infograficelor

Cea mai rapida metoda de a-ti creste numarul de vizitatori pe site este prin infografice. Cand dezvolti infografice de calitate cu multa informatie utila poti dezvolta multe backlink-uri. Spre exemplu si noi – Star Marketing – am dezvoltat cateva inforgrafice despre SEO care au fost la randul lor share-uite si ne-au adus trafic pe site.

6. Implementeaza cuvinte cheie sinonime pe pagina

SEO a evoluat foarte mult in ultima perioada. De aceea daca vrei sa fii mereu in topul rezultatelor de cautare Google trebuie sa te adapetezi constant. Un factor important pe care Google il ia un considerare sunt cuvintele cheie sinonime.

Cuvintele cheie sinonime sunt perfecte atunci cand optimizezi o pagina dupa un cuvant cheie. Google isi trimite robotii de cautare pe pagina ta si acestia analizeaza care este cuvantul cheie principal, pe langa acest cuvant cheie robotii Google au capacitatea de a analiza si cuvintele cheie sinonime.

Spre exemplu sa zicem ca vrei sa iti optimizezi pagina dupa cuvantul cheie ” cabinet dentar Timisoara” . Acesta este cuvantul cheie principal da? Ca si cuvant cheie sinonim poti utiliza ” Cabinet Stomatologic Timisoara”.

Vezi tu, prin aceasta tehnica impusti 2 iepuri in acelasi timp.

7. Spioneaza-ti concurenta si cuvintele lor cheie

Aceasta tehnica este preferata noastra. Pentru ca nu exista o metoda mai directa si exacta prin care sa afli care sunt cuvintele cheie potrivite pentru site-ul tau decat cele ale concurentiilor mai bine clasati. Analizeaza cu atentie si fara sentimente site-ul concurentei tale si vezi dupa ce cuvinte isi optimizeaza ei site-ul.

Noi la Star Marketing folosim diverse tool-uri precum SEMRush, SEO Power Suite pentru a analiza riguros site-urile concurentiilor clientiilor nostri.

8. Foloseste-te de puterea social media

Wow! Sa nu uitam de Social Media si de super-puterea lor de a atrage trafic pe site. Ce alta metoda mai rapida si simpla de a atrage trafic pe site mai exista decat social media marketing nu-i asa? Iti recomandam sa postezi des ( fara spamm) si sa postezi informatii utile pe social media cu link catre site-ul tau. Astfel daca oamenii vor sa citeasca ceea ce ai postat, ei pot sa intre pe site.

9. Imbunatateste structura link-urilor interne

Linkurile interne pot sa te ajute sau sa te impiedice sa te clasezi bine in rezultatele Google. Multa lume se focuseaza sa atraga vizitatori pe homepage dar uita sa ii aduca si pe celelalte pagini. Poate ca celelalte pagini sunt mai importante pentru vizitatori decat homepage-ul tau. De aceea trebuie sa ai o structura de link-uri interne cat mai naturala si utila pentru useri.

10. Updateaza continutul vechi

Ai un continut vechi ca ti-a generat in trecut trafic? De ce nu il folosesti din nou pentru a atrage oameni pe site-ul tau? Il poti updata cu datele la zi si promova din nou. Nu subestima puterea articolelor vechi care in trecut ti-au adus trafic. Trebuie sa utilizezi orice bucata de continut de pe site pentru a atrage noi vizitatori.

 

PRINCIPALELE UPDATE-URI DE ALGORITM DE LA GOOGLE

Te-ai intrebat de oare Google isi schimba mereu algoritmul?

Stii despre ce este vorba in aceste updateuri?

Niciun om de SEO si de content marketing poate previziona cu exactitate cand va venii urmatorul update de la Google. Nici chiar angajatii Google nu inteleg tot ce se intampla cand vine vorba de updateurile de algoritm de la Google.

Toate aceste updateuri de la Google afecteaza site-ul tau si pozitia acestuia in rezultatele de cautare Google. Devreme ce sunt 200 de factori de clasare a unui site in rezultatele Google care este cel mai important factor de clasare in rezultatele de cautare Google?

Google a avut cateva updateuri de algoritm cum ar fi Panda, Penguin, Hummingbird, Pigeon.

Inainte de a intelege in parte fiecare update de algoritm trebuie sa intelegi ce este un algoritm a motorului de cautare.

Cuvantul algoritm se refera la o procedura pas cu pas pentru a rezolva o problema anume. In cazul motoarelor de cautare problema este ca acestea trebuie sa dea cele mai bune rezultele de cautare pentru anumite cuvinte cheie. Google este cel mai mare motor de cautare pentru ca ofera cele mai bune rezultate de cautare.

Astfel Google pune accent pe siteurile care pot da cele mai bune rezultate de cautare. In acest sens schimbarile de algoritm penalizeaza site-urile care nu sunt de calitate ridicata si care au continut slab.

Beneficiile update-urilor de algoritm de la Google.

In ultimii 2 ani s-au vazut rezultate pozitive cand a venit vorba de Panda, Penguin, Hummingbird si Pigeon printre care vedem:

– Google se focuseaza pe intentia de cautare a userilor – astfel Google va arata rezultatele de cautare potrivite pentru ceea ce cauta userii si intr-un timp cat mai scurt.

– Google pune accent pe continutul de calitate – astfel daca si tu vrei sa iti clasezi site-ul mai bine in rezultatele de cautare trebuie sa ai un continut de calitate ridicata.

– continut fresh – Google vrea sa ofere cele mai relevante si updatate rezultate de cautare pentru useri. Astfel tu trebuie sa iti updatezi constast continutul de pe site.

Acum trebuie sa vedem care sunt caracteristicile principalelor update-uri de algoritm.

GOOGLE PANDA

Probabil ai auzit de Google Panda dar stii despre ce este vorba in acest update?

Acest update se bazeaza pe faptul ca site-urile trebuie sa aiba un continut de calitate ridicata. Astfel site-ul tau trebuie sa aiba un continut cat mai calitativ care sa ofere informatii pentru useri. De asemenea trebuie ca tot continutul de pe site sa fie original 100%. Astfel cu cat ai continut mai original, educational, informational de calitate cu atat ai mai multe sanse de a te clasa mai bine in rezultatele de cautare.

Factori care duc la o penalizare Panda: – devreme ce Google vrea sa ofere cele mai bune rezultate de cautare, site-urile care nu au un continut de calitate vor fi penalizate.

1. Continutul duplicat – duce la o penalizare a site-ului tau.
2. Link-uri inbound slabe – daca link-urile de pe site-ul tau nu sunt de calitate atunci Google te va penaliza – incearca sa ai link-uri catre alte resurse de pe site de calitate.
3. Bounce rate mare – se refera la faptul ca un procent mare din vizitatori intra pe site si il parasesc rapid. Astfel tu trebuie sa imbunatatesti calitatea site-ului tau pentru ca userii sa stea mai mult pe site.

GOOGLE PENGUIN

In 24 aprilie 2014 Google a lansat updateul Panda. Acest algoritm se axeaza pe gasirea continutului slab si duplicat dar si pe link-urile care vin catre site.

Iata cateva elemente care iti afecteaza site-ul:

1.Link schemes – sunt acele activitati care manipuleaza link-urile care vin catre site-ul tau. Astfel daca folosesti acesta tehnica de a atrage link-uri spammy catre site Google te va penaliza.

2.Keyword stuffing – daca arunci la aiureala diverse cuvinte cheie in continut sau abuzezi de anumite cuvinte cheie aceasta tehnica se numeste keyword stuffing. Evita aceasta metoda si nu vei fi penalizat de Google.

3. Supraoptimizare – daca supraoptimizezi anchor textul, caption, image alt tag atunci Google te va penaliza.

4. Linkuri nenaturale – daca site-ul tau atrage link-uri de pe alte site-uri din alte domenii vei avea de suferit pentru ca aceste link-uri sunt nenaturale. Incearca sa atragi linkuri de pe site-uri relevante si de calitate ridicata.


Cum functioneaza Penguin? – este un filtru de cautare care depinde de updateurile frecvente de la Google si care penalizeaza link spam si linkuri nenaturale.

Astfel Penguin – cauta tehnicile si tacticile de linkbuiling agresive care au scopul de a manipula rezultatele de cautare.

GOOGLE HUMMINGBIRD

In 26 septembrie 2013 – Google a lansat cel mai important update al lor numit Hummingbird – astfel Google va oferii mai rapid si precis rezultatele de cautare dorite de useri. Aici ne referim la intentia de cautare.

Astfel Google punea accent pe intentia de cautare a userilor si nu pe cuvintele cheie dorite. Astfel site-urile care vor sa se claseze mai bine in Google trebuie sa dezvolte continut care sa rezolve problemele userilor.

Cautari conversationale – este un element cheie cand vine vorba de updateurile de algoritm de la Google.

Indiferent de aria in care activezi – sunt cateva cuvinte cheie conversationale care iti vor permite sa dezvolti continut de calitate. In ziua de azi oamenii nu mai prea cauta dupa cuvinte cheie ci dupa raspunsuri la intrebari.

Astfel tu trebuie sa dezvolti un continut educational, informational care sa le raspunda intrebarilor useriilor.

GOOGLE PIGEON

Pana acum am discutat despre Panda, Penguin, Hummingbird si acum vei afla despre Google Pigeon.

Google Pigeon are scopul de a da cele mai bune rezultate de cautare locale pentru cautarile userilor. Scopul acestui update este de a da rezultate de cautare locale cat mai relevante pentru locatia in care se face cautare si pentru intentia de cautare.

Astfel se pune accent pe cautarile locale si pe site-urile cu activitate locala care sunt cat mai apropiate de useri. De asemenea se pune accent pe pagina de Google My Business. Aceasta pagina de Google My Business bine si corect optimizata iti va da un avantaj fata de concurenta ta.

A! Inca ceva. Daca acest continut vechi ti-a adus trafic pe site inseamna ca este util si interesant pentru cei ce l-au citit.

Ce este AMP si cum ajuta site-ul tau sa ruleze mai bine?

AMP este prescurtatea de la Accelerated Mobile Pages – si face ca site-ul tau sa ruleze mai rapid de pe device-uri mobile. Dar trebuie sa ai grija pentru ca AMP poate produce schimbari pe site-ul tau.

AMP dezvolta viteza site-ului in 2 feluri – in primul rand foloseste o tehnologie avansata pentru a dezvolta pagini, multe din ele excluzand JavaScript .In al doilea rand serveste paginile de pe serverul propriu, cel putin cand acesezi un site de pe Google Search.

Pentru a utiliza AMP trebuie sa dezvolti o alternativa a site-ului tau care sa fie publicata in AMP dupa anumite criterii. Aceste standarde sunt ca HTML.

Poti dezvolta pagini AMP daca ai un site WordPress prin diverse pluginuri. Site-urile care au aceste specificatii vor fi mai bine vazute de catre Google. Ceea ce inseamna ca ele vor fi mai bine clasate in motoarele de cautare.

Astfel daca si tu vrei ca site-ul tau sa ruleze mai bine si sa fie mai bine clasat in rezultatele de cautare Google, recomandam sa ai pagini AMP.

Tine minte ca scopul AMP Project este sa dezvolte pagini care ruleaza rapid cand sunt accesate de pe device-uri mobile. Considerand cat de important este ca paginile/site-urile sa ruleze bine si rapid indiferent de pe ce device sunt accesate, AMP nu este ceva peste care sa treci peste cand vine vorba de optimizarea SEO a site-ului tau.

 

 

***
Daca ai parcurs ghidul nostru si vrei sa afli mai multe informatii despre SEO si marketing online citeste si restul articolelor de pe blog. Succes!

Ai un magazin online si vrei sa il clasezi mai bine in rezultatele de cautare Google? Citeste acest Ghid de Optimizare SEO pentru Ecommerce de la Star Marketing si afla cum iti poti optimiza site-ul de Ecommerce.

Update Februarie 2017 – ai vazut ghidul de optimizare SEO Off Page de la Star Marketing?

Citeste si pe Wall Street Romania articolul despre ce este optimizarea SEO!

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
Ghid Avansat de Optimizare SEO Site
Author Rating
5