Tipuri de cuvinte cheie in Google Adwords

21 Sep
2017
GHID COPYWRITING PENTRU GOOGLE ADWORDS

Tipuri de cuvinte cheie in Google Adwords

Cand licitezi pentru un cuvant cheie in campania de PPC de pe Adwords, trebuie sa alegi cuvantul cheie potrivit cu tipul de match prin care sa transmiti Google-ului ce targetare per cuvant cheie sa se focuseze. Sunt 4 tipuri de cuvinte cheie pe care le poti utiliza – broad match, modified broad match, phrase match, exact match. Fiecare avand avantaje si dezavantaje.

Adwords Broad Match Types

Broad match este un tip de cuvant cheie basic care atinge o audienta mai mare. Cand este folosit broad match, anuntul tau este eligibil sa apara cand un user face o cautare pe un cuvant cheie pe care tu licitezi. De exemplu sa zicem ca licitezi pentru cuvantul cheie “mobila Timisoara” – atunci anunturile tale vor aparea si pentru cautari precum ” mobila Timisoara ” , “mobila noua Timisoara”, etc.

Google va afisa anuntul tau pentru cautari cu cuvinte cheie sinonime.

Broad match ads sunt setate pentru a atinge un numar cat mai mare de oameni dar dezavantajul este ca vei atrage click irelevante. Poti seta cuvinte cheie negative pentru a preveni ca anuntul tau sa nu se afiseze pe cautari care nu sunt relevante.

Adwords modified broad match

Acest tip de setare a cuvintelor cheie sorteaza un front comun intre broad match si alte tipuri de cuvinte cheie mai stricte. Iti permite sa atingi o audienta mai mare dar sa ai si un control mai mare asupra persoanelor care dau click pe anunturile tale prin adaugarea semnului “+”. Cand adaugi semnul plus in fata unui cuvant cheie targetat – spui catre Google ca acel rezultat de cautare trebuie sa includa acel termen.

Sa zicem ca ai activat aceasta optiune in Adwords pentru cuvantul cheie “mobila Timisoara”. Daca adaugi “+” parametru la cuvantul “mobila”, Google va afisa doar anunturile care au in componenta lor cuvantul mobila.

Adwords Phrase Match Type

Este o forma de restrangere a rezultatelor de cautare mai targetata decat modified broad match si iti ofera un control mai mare. Anunturile tale vor aparea doar daca acele cautari contin cuvintele cheie targate in functie de cum sunt ele scrise, dar Google Adwords poate afisa cuvinte inainte si dupa acea fraza.

De exemplu pentru cuvantul cheie “mobila Timisoara” pot aparea in rezultatele de cautare fraze precum ” magazin mobila Timisoara”.

Adwords Exact Match Type

Exact match este cel mai specific si restrictiv mod prin care poti targeta cuvintele cheie. Cu acest tip de match, userii vor vedea anuntul tau cand scriu exact cuvantul cheie.

De exemplu, sa zicem ca licitezi pentru cuvantul cheie in tip exact match ” mobiler Timisoara”. Atunci anuntul tau va aparea doar daca userii scriu in bara de search cuvantul “mobilier Timisoara”.

Orice cuvant cheie inainte, dupa, intre cuvintele cheie vor face ca anuntul tau sa nu apara.

Summary
Article Name
Tipuri de cuvinte cheie in Google Adwords
Description
Tipuri de cuvinte cheie in Google Adwords - cum sa alegi cel mai potrivit tip de cuvinte cheie.
Author

flavius
author

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *