Înțelegerea vizualizării canalului în Google Analytics

16 Sep
2017
event tracking in google analytics

Înțelegerea vizualizării canalului în Google Analytics

O conversie este un drept de conversie? Un client a cumpărat ceva. O parte interesată a solicitat mai multe informații. Aterizare.
Ne place să măsuram victoriile, dar știm cu toții că nu este alb și negru. Cei care au convertit au trecut printr-o serie de pași pentru a ajunge acolo, dar care au fost acei pași? Erau cei pe care i-am întocmit cu atenție sau dacă utilizatorii își creează propriile căi?Mai important, cum rămâne cu conversiile pe care nu le-am primit? De câte ori am fost atât de aproape și apoi am pierdut vânzarea pentru un motiv sau altul? În cele din urmă, care au fost acele motive și cum rezolvăm găurile care ne costă bani?

Măsurarea conversiilor este crucială pentru orice marcă online. Cu toate acestea, măsurarea pur și simplu a punctului final de conversie nu spune povestea completă pentru multe site-uri. De exemplu, un site de comerț electronic implică în general un proces de plată în mai multe etape: plasarea unui element în coșul dvs., introducerea detaliilor de plată, revizuirea ordinului final și decizia de a achiziționa. Un site de bilete de eveniment sau un site care promovează înscrierea în clasă poate conține, de asemenea, o configurare similară.


În lumea de marketing, vorbim despre “pâlnie”, secvența de pași pe care un utilizator o ia pentru a se converti la un potențial calificat sau la o vânzare. În capătul Google Analytics, această canal se traduce într-o succesiune de pagini pe care utilizatorul le trece pentru a finaliza o conversie. Utilizatorul poate renunța la orice pagină din proces din cauza experienței necorespunzătoare, a unui site lent, a costurilor neașteptate sau a altor factori care influențează decizia finală.

Potrivit cercetărilor efectuate de Kissmetrics, 79% dintre persoanele care au performanțe mai puțin bune decât site-ul optim sunt mai puțin probabil să se întoarcă pentru a face o achiziție de pe site-ul respectiv. Analizând performanța canalului ajută la identificarea barierelor potențiale pe care le pot apărea pe site-ul dvs.
În acest articol, vom examina modul de vizualizare și analiză a performanței canalului din contul dvs. Google Analytics.

Configurarea unui canal de obiectiv
Atunci când configurați un obiectiv în Google Analytics, veți vedea o opțiune în partea de jos a secțiunii “Detaliile obiectivului” pentru a crea o canal. Aici puteți adăuga adresele URL pentru fiecare pas pe care doriți să îl urmăriți.

În acest exemplu, setăm un canal de obiectiv pentru un site care vând bilete pentru clasele locale. Procesul presupune plasarea unui articol într-un cărucior și depunerea unei plăți. Întregul proces acoperă mai multe pagini și dorim să vedem fiecare pas separat și ca parte a întregului.

Adresa URL de confirmare finală (în acest caz, pagina care apare după finalizarea plății) intră în caseta “Destinație” sub “Detalii despre obiectiv”. Apoi, pentru a crea canalul, comutați întrerupătorul canal în poziția “on”. Acum puteți introduce secvența de pași pe care un utilizator o va lua pentru a ajunge la pagina de plată finală, furnizând adrese URL ale paginilor cu nume descriptive care vor apărea în raport.
În acest exemplu, utilizatorul plasează un articol în cărucior (/ cart /), merge la pagina profilului căruciorului pentru a introduce detalii personale (/ cart-profil /) și verifică o pagină de confirmare (/ cart-confirmation / declanșarea achiziției finale. Dacă activați bara de comutare “Obligatoriu”, Google Analytics va conta numai intrările din canal care vin prin primul pas. Cu această opțiune oprită, Google ar putea să înregistreze intrările în canal din orice etapă ulterioară, indiferent de numărul de pași precedenți pe care utilizatorul le ignoră.
După ce salvați pașii canalului dvs., faceți clic pe Salvați, iar Google Analytics va începe să urmărească intrările de la acel moment înainte. Puteți să modificați oricând pașii canalului, dar în raport nu vor apărea date retroactive.


Înțelegerea raportului de vizualizare a canalului
Odată ce datele încep să se acumuleze, puteți vedea performanța în Conversii> Obiective> Vizualizare canal. Aici, putem vedea performanța setării cartului unde sunt achiziționate biletele de clasă.
Fiecare secțiune a canalului arată procentajul de persoane care au continuat la pasul următor, precum și rata de conversie a canalului final în partea inferioară. Rata de conversie a canalului măsoară procentajul de persoane care au intrat în canal și au finalizat obiectivul final. Această valoare nu este aceeași cu rata de conversie principală a obiectivelor, care reprezintă toți vizitatorii site-ului.
În acest exemplu, putem vedea că 1 133 de persoane au intrat în procesul de verificare a carburatorului și 682 (60%) au completat-o ​​efectiv. Putem vedea, de asemenea, că cea mai mare scădere a fost din pagina Cart inițială, unde oamenii au adăugat o clasă la coș.

Pentru a analiza de ce oamenii au renunțat, ar trebui să aruncăm o privire mai atentă asupra procesului de coș pe site. Următorul pas nu a fost clar marcat? Ar trebui să existe o chemare mai puternică la acțiune pentru a mișca oamenii înainte prin acest proces? A existat o problemă de utilizare? A fost o formă de lungă durată potențial prea intimidantă?
În plus, uita-te la paginile în care oamenii au plecat după căderea din coș. Acestea sunt listate în dreptul fiecărei etape a canalului. În acest caz, mulți oameni par să se sară înapoi la etapele anterioare; de exemplu, trecând din Profilul de Cart înapoi la pagina Cart inițială.

Utilizează vizualizarea canalului
Nu este nevoie să aveți un coș de cumpărături cu mai multe etape pe site-ul dvs. pentru a profita de vizualizarea canalului. Puteți configura canale pentru a măsura modul în care orice pagină are un impact asupra finalizării finale a conversiilor. Pur și simplu introduceți paginile în ordinea în care doriți să le urmăriți ca pași de canal atunci când configurați un obiectiv.

De exemplu, dacă promovați o înscriere la buletinul informativ dintr-un formular din blogul dvs., puteți crea o canal de țintă care măsoară numărul de persoane care intră din / blogul / secțiunea site-ului dvs. pe pagina de conversie. Dacă promovați întrebări privind admiterea colegiilor, ați putea măsura câte persoane merge din secțiunea / admitere / secțiune a site-ului dvs. pentru a completa un formular care solicită informații suplimentare.

Din moment ce Google Analytics calculează implicit rata de conversie a obiectivului din numărul total de sesiuni pe site, puteți utiliza și o canal pentru a calcula rata de conversie a persoanelor care au vizionat o anumită pagină. De exemplu, puteți vedea ce procent din persoane vizionează o pagină de contact și de fapt completează formularul din acea pagină.
În acest exemplu, măsuram conversiile pentru persoanele care au vizitat o pagină de contact într-un site de control al dăunătorilor și au completat un formular care indică un interes în serviciu. Mai întâi, rețineți modul în care am ales formularul dorit din meniul derulant din partea de sus. Apoi, putem vedea că rata globală de conversie este de doar 0,12%. Cu toate acestea, acest lucru nu reflectă cu acuratețe eficacitatea formularului, deoarece oamenii au multe alte opțiuni de conversie pe site
În continuare, putem vedea rezultatele finale. 6.33% dintre persoanele care vizitează pagina de contact completează formularul și indică faptul că au nevoie de ajutor cu dăunători. Persoanele de pe această pagină au și alte opțiuni, printre care și punerea de întrebări despre un proiect de lege ca client curent, astfel că această conversie măsoară cea mai îndreptată prezentare a formularului din această pagină.

Concluzie
Raportul Vizualizare canal vă permite să faceți un pas dincolo de simpla analiză a conversiilor totale și a ratei globale de conversie ca parte a analizei performanței site-ului web. Când configurați o conversie pentru a urmări, asigurați-vă că ați luat în considerare toți pașii canalului pe care îl puteți urmări, de asemenea, în cadrul procesului.

Un jucator de fotbal nu se imbunatateste doar prin vizionarea benzii de joc din vremurile pe care le-a castigat. Lecțiile reale provin de la revizuirea pierderilor noastre și de a ne întreba ce sa întâmplat și unde putem face mai bine. Vizualizarea canalului este banda dvs. de joc.

Acest raport excelează în a ajuta la localizarea problemelor posibile de utilizare și la identificarea oportunităților de optimizare a ratei de conversie. În mod ideal, ca orice raport din analiză, rezultatul final ar trebui să fie ghidul de care aveți nevoie pentru a îmbunătăți generarea și vânzările de plumb.

Summary
Article Name
Utilizarea Funnel-ulurilor in Google Analytics
Description
Utilizarea Funnel-ulurilor in Google Analytics pentru a determina actiunile oamenilor de pe site.
Author

flavius
author

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *