Canalele multiple in Google Analytics

16 Sep
2017
event tracking in google analytics

Canalele multiple in Google Analytics

Dacă sunteți nou în Google Analytics sau în special în această funcție, aici este un videoclip creat de Google care explică ideea și valoarea din spatele acesteia.

Definirea rapoartelor de atribuire a canalelor multiple

Este important să clarificați modul în care MCF-urile diferă în raportul de atribuire din rapoartele standard Google Analytics. (Sfat de hat pentru Adrian Vender pentru a arăta această pagină de ajutor care face o treabă bună explicând lucrurile). Cea mai importantă diferență este modul în care MCF-urile se ocupă de traficul direct.

In rapoarte Google Analytics standard, dacă un utilizator accesează un site printr-un anumit tip de campanie (de ex. prin setarea cookie-ului campaniei utmz cu valori precum sursa, cuvântul cheie mediu etc.) și apoi revine pe site introducând adresa URL la adresa bar sau un marcaj, vizitele ulterioare sunt raportate ca vizite suplimentare din orice sursă / mediu / cuvânt cheie care a fost înregistrat ultima dată
* Canalele cu mai multe canale nu iau în considerare contul cookie al campaniei atunci când raportează traficul direct. * Impactul va fi adesea văzut ca valori de conversie mai mari pentru ultima interacțiune pentru traficul direct în MCF decât sursa corespunzătoare de trafic direct în alte rapoarte GA.
Personal, mi se pare că această abatere de la modul standard, în care Google Analytics (GA) gestionează atribuirea ultimului clic ceva mai dificilă. Preferința mea ar fi să văd că conversiile ultimei interacțiuni rămân în concordanță cu alte rapoarte GA
Într-adevăr, am tendința să mă uit la MCF-uri pentru a înțelege cum zonele cu cheltuieli mari (în general PPC și SEO) îmi dau un bang mai mare pentru buzunarul meu decât ceea ce văd în rapoartele GA standard. Cel puțin, capacitatea de a comuta între modelul MCF și modelul bazat pe cookie standard ar fi de ajutor. Deocamdată, unele analize adânci de scufundări sunt pur și simplu așa cum se cere, atâta timp cât această zbura se află în unguent.

Interesant este că, pentru tranzacțiile de comerț electronic, raportul În mod normal, care nu este atât de util pentru a cumpăra (Raportare standard => Conversii => Comerț electronic => Timp de cumpărare) oferă câteva date noi în lumina canalelor multiple. În mod normal, numesc raportul Ora la cumpărare “nu este atât de util”, deoarece arată doar numărul de vizite sau zile de cumpărare din momentul în care a fost setat cookie-ul campaniei utmz, fără a lua în considerare atribuirea multi-touch. Cu toate acestea, observând modul în care este raportat traficul direct în MCF, putem vedea câte conversii vor fi raportate efectiv în rapoartele standard ca Last Touch.

Analizează datele din canalele multiple

Diferența dintre modul în care rapoartele standard și MCF se ocupă de traficul direct, în ciuda faptului că am descoperit următoarele tehnici care permit identificarea clară a zonelor în care clienții obțin o rentabilitate mai mare a investiției în cheltuielile de marketing în străinătate decât ne-ar cunoaște în mod diferit fără MCF. De departe, consider raportul cel mai util raportul Conversii asistate.


Cuvinte cheie marcate și non-marcă

În același mod în care segmentarea între cuvintele cheie de marcă și cele fără marcă este o necesitate în rapoartele regulate GA, este, de asemenea, o necesitate pentru MCF-uri. Lucrul minunat despre MCF-uri este abilitatea de a vedea (și cuantifica) ce analiști web au cunoscut de-a lungul timpului – că alte puncte de atingere deseori efectuează căutări de marcă. Unul dintre primele lucruri pe care le fac când încep să lucrez cu un profil nou este să creez o copie a grupurilor de canale de bază ….

Obtinerea de date care pot fi incarcate


Odată ce grupările canalelor sunt configurate pentru a se potrivi cu site-ul web specific și cu nevoile de urmărire (remarcandu-se că întotdeauna se consideră că cuvintele cheie de marcă trebuie separate), putem începe să aplicăm segmente de conversie în raportul Conversii asistate. Unul dintre segmentele mele de conversie preferate este următorul:
Prin aplicarea acestui segment, putem vedea în numere cuantificabile impactul cheltuielilor de căutare plătite asupra conversiilor din alte canale. Luând în considerare comentariile mele de mai sus despre modul în care MCF tratează traficul direct, acord mai multă atenție canalelor non-directe care primesc ultimele conversii de atingere. Următoarele se uită la grupările de canale de bază.
Îmi place faptul că pot vedea impactul căutării plătite pe alte canale. Tranzacția acționabilă în majoritatea cazurilor are legătură cu gestionarea sumelor licitate. Pentru comercianții cu amănuntul de comerț electronic, mă bazez pe calculul profitului AdWords pentru a determina dacă o campanie de căutare plătită maximizează profiturile (de asemenea, ținând seama și de marjele clientului, desigur).

Cu MCF-urile, când văd că unele clicuri Adwords influențează într-adevăr vânzările de pe drum sau nu, sunt capabil să iau o decizie mult mai informată despre faptul dacă are sau nu sens să mărească ofertele (așa cum sunt sigur că mulți cititori de acolo își vor da capul cu acordul că piața de căutare plătită poate fi destul de competitivă). Pentru agenții de publicitate care efectuează retargetul, MCF-urile expun modul în care utilizatorii au ajuns pe site înainte ca retârgetarea să încheie tranzacția

Pentru a vedea cât de des campaniile mele de căutare plătite includ, de asemenea, o căutare de marcă în calea utilizatorilor spre conversie, aplică următorul filtru în raportul “Cale de conversie de sus”, în partea de sus a unei grupări de canale personalizate.

Nu am timp să mă uit la rânduri pe rânduri de informații de cale în sine, deoarece nu este acționabilă. Acest lucru se repetă, așa cum am văzut că prea mulți clienți au lovit capetele lor împotriva unui zid care încearcă să extragă semnificația din datele căii liniare din raportul despre cele mai importante căi de conversie. Nu pierdeți timpul încercând să găsiți informații în rând pe rând de date despre traseu. Cu toate acestea, analizez suma tranzacțiilor care au avut atât o interacțiune plătită, cât și una de marcă, pentru a vedea în ce măsură au fost sau nu au fost influențate de campaniile de căutare plătite cuvintele cheie de conversie super-conversie

În mod similar, vă recomandăm să utilizați segmente de conversie pentru a determina dacă anumite segmente de cuvinte cheie sau campanii de publicitate afișate au un efect de canal superior sau nu. Segmentele de conversie sunt foarte extensibile și sunt utile pentru a confirma dacă convertirea necorespunzătoare a surselor de trafic reprezintă într-adevăr o pierdere de timp și de resurse.

Concluzii

Adăugarea canalelor cu canale multiple la Google Analytics cu puțin peste o jumătate de an în urmă a reprezentat o imensă îmbunătățire a produsului. În timp ce MCF-urile au loc pentru îmbunătățire și pot fi confuze și greu de folosit uneori, cred că au o utilitate extraordinară. Într-un ecosistem web în care agenții de publicitate și comercianții mari și mici cheltuiesc bani reali pentru a încerca să progreseze, canalele de canale multiple pot furniza informații pertinente și acționabile atunci când sunt utilizate corespunzător

Summary
Article Name
Canalele Multiple in Google Analytics
Description
Canalele Multiple in Google Analytics - monitorizeaza mai bine site-ul tau web.
Author

flavius
author

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *