Adwords

Ghid extensii de anunt in Adwords

Ghid extensii de anunt in Adwords

Daca vrei sa cresti rata de click a anunturilor de pe Adwords atunci ai nevoie sa implementezi extensii de anunt. Acestea dau mai multe informatii celor care vad anuntul tau si le dau un motiv in plus sa aleaga anuntul tau. Aceste extensii cresc rata de click dar si scorul de calitate a anunturilor. Extensile valabile in Adwords includ Call Butons, locatii, link aditional, text aditional si multe altele.

Acest articol iti va arata cum anuntul tau poate utiliza extensii in mod corect.

Cum functioneaza aceste extensii?

Pentru a maximiza performanta anuntului tau, Adwords iti permite sa utilizezi extensii de anunt relevante pentru afacerea ta.

Adaugand mai mult continut in anuntul tau, extensiile cresc vizibilitatea si proemininenta in rezultatele de cautare. Asta inseamna ca oferi mai multa valoare. Ad extensions iti creste numarul de click si ofera oamenilor un mod interactiv de a lua legatura cu tine.

Multe extensii necesita setup initial. Alte extensii sunt adaugate de Adwords automat.

Cand sunt afisate extensiile de anunt?

Nu este garantata afisarea extensiilor de fiecare data pentru useri. Extensile apar atunci cand acestea pot creste perfomanta anuntului, pozitia anuntului si Ad Rank este destul de inalta pentru ca extensile sa apara.

Nu exista cost suplimentar pentru extensile de anunt.

Alegerea celor mai bune extensii de anunt:

Pentru a creste impactul anunturilor tale adauga extensile potrivite. Acestea adauga date folositoare pentru anuntul tau precum locatii, linkuri, pret, telefon. Din acest motiv, extensiile sunt recomandate pentru fiecare anunt din campania ta.

Acest articol iti va afisa cele mai bune extenstii de folosit in anunturile tale.

Inainte de a incepe

Tine minte inainte de a incepe sa adaugi extensii in anunturile tale: => fiecare extensie trebuie sa fie relevanta pentru afacerea ta – extensiile de anunt sunt gratuit si ele sunt afisate daca se prevede o imbunatatire a performantei anuntului. Ia in considerare sa adaugi 4 extensii per anunt precum linkuri, callouts, structured snippets si inca o extensie.
Alegerea extensilor in functie de obiectiv

1. Oameni in magazin

Extensii de locatie – incurajeaza oamenii sa viziteze afacerea ta aratandu-le locatia ta, call buton sau link catre pagina de contact. Daca vrei sa indemni oameni sa viziteze afacerea ta adauga extensia de locatie.

Call extension – daca vrei ca oamenii sa te sune adauga extensia de call .
2. Contact

Daca vrei sa indemni oamenii sa te contacteze trebuie sa adaugi fie extensia de call sau extensia de mesaj.

3. Conversii pe site

Daca vrei sa cresti conversile de pe site poti adauga in anunturile Adwords sitelinks catre diverse pagini, callout extensii, price extensions, snippeturi structurate – arata informatii utile pentru cei care vad anuntul tau.

Extensii de anunt automate in Adwords

Extensiile Adwords Automate sunt date automate adaugate de Adwords in anuntul tau. Devreme ce nu poti controla automatic ad extensions poti inlocuii aceste extensii automate prin extensii manuale.

Iata cele mai des intalnite extensii automate.

1. Rating de la clienti – sunt date generate automat de Google din surse verificate. Sunt numerotate de la 1-10.

2. Ultima vizita – arata cand ai vizitat ultima data anuntul si landing page-ul

3. Ratingul vanzatorului – sunt date generate automat de Google de la surse de incredere.

4. Dynamic sitelinks – sunt link-uri populare pe site-ul tau considerate de Google.

5. Extensii sociale – arata numarul de foloweri a afacerii tale

6. Dynamic Structured Snippets – arata informaii de valoare in diverse categorii
Extensii manuale in Adwords

Sunt extensii pe care tu le poti adauga in mod manual in anunturile tale daca vrei sa cresti rata de click si puterea anuntului tau.
Beneficiile extensilor de anunt

1. Creste scorul de calitate si Ad rank pe gratis. Google a confirmat in 2013 ca ia in considerare extensiile in scorul de calitate.

2. Creste rata de click intre 10-15%

3. Creste rata de conversie

4. Control mai mare a costului per click

5. Creste relevanta anuntului
Cum sa utilizezi Ad Extensions in Adwords

Din dashboardul Adwords selecteaza Ad extensions, apoi da click pe Views si selecteaza extensia dorita. Urmeaza apoi pasii de setare a extensiei tale.

Tipuri de extensii manuale (explicate)

1. Sitelinks

Sunt link-uri aditionale pe care le poti adauga in search ad. Acestea permit oamenilor sa vada si alte oferte si link-uri de pe site.

sitelink-extensions-image

Reguli:

– 25 de caractere maxim
– desktop arata 6 sitelinks, mobile 4
-ofera descrieri concise

Extensii de locatie

Arata locatia afacerii tale precum adresa exacta.

location-extension-banner

Extensii de call

Permit celor ce vad anuntul tau sa dea click de pe telefon pe anuntul tau pentru a te suna.


call-extension-bannerExtensii de recenzii -permit clientilor sa posteze comentarii despre anuntul tau.

Extensii de pret – lansat in Iulie 2016 permit pe mobile sa afisezi preturile pentru produsele din Ad.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+
Deschide chat
Discuta cu noi
Salut,
Cum te putem ajuta?